Jeśli potrzebujesz pomocy w obsłudze platformy, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta firmy ITensity:
Napisz do nas na pomoc@obecnosci.pl

Dział Wsparcia Klienta pracuje od poniedziałku do piątku.

Czas reakcji na Państwa zgłoszenia wynosi 48 godzin w dni robocze.

 

W takim wypadku należy nacisnąć przycisk "NIE PAMIĘTASZ HASŁA?", który znajduje się w polu logowania.

Po jego użyciu zostanie do Państwa wysłany, na podany w trakcie rejestracji adres mailowy, mail  umożliwiający ustanowienie nowego hasła.

UWAGA! Gdyby wiadomość nie trafiła na Państwa skrzynkę odbiorczą, to prosimy o zweryfikowanie, czy nie znajduje się w folderze SPAM.

W zakładce TESTY i w zakładce KURSY jest dostępna aktualna lista testów/szkoleń e-learningowych. Przy każdym teście i kursie wskazana jest informacja o ilości podejść oraz czasie dostępności testu/kursu.

Skontaktuj się mailowo z Działem Wsparcia Klienta lub zgłoś się do swojego przełożonego i poproś o zmianę danych. 

Jeśli nie odnalazłeś(aś) odpowiedzi na swoje pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej.
FORMULARZ KONTAKTOWY