Jeśli potrzebujesz pomocy w obsłudze platformy, skontaktuj się z Działem Wsparcia Klienta firmy ITensity:
Napisz do nas na pomoc@obecnosci.pl
Dział Wsparcia Klienta pracuje od poniedziałku do piątku.
Czas reakcji na Państwa zgłoszenia wynosi 48 godzin w dni robocze.
W takim wypadku należy nacisnąć przycisk "NIE PAMIĘTASZ HASŁA?", który znajduje się w polu logowania.
Po jego użyciu zostanie do Państwa wysłany, na podany w trakcie rejestracji adres mailowy, mail umożliwiający ustanowienie nowego hasła.
UWAGA! Gdyby wiadomość nie trafiła na Państwa skrzynkę odbiorczą, to prosimy o zweryfikowanie, czy nie znajduje się w folderze SPAM.
W zakładce TESTY i w zakładce KURSY jest dostępna aktualna lista testów/szkoleń e-learningowych. Przy każdym teście i kursie wskazana jest informacja o ilości podejść oraz czasie dostępności testu/kursu.
Skontaktuj się mailowo z Działem Wsparcia Klienta lub zgłoś się do swojego przełożonego i poproś o zmianę danych.